پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

...زیارت عاشورا تا عاشـــورا...

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲ ق.ظ

 بسم رب الحســـین

 

 

سلام علی الباکین علی الحســین

23 آبانماه روز پنجشنبه روزیست که دیگر دل مهربان و عزتمند حضرت زینب سلام الله علیها بیش از بیش داغدار شدن را تجربه کرده؛ روز عاشورا
ان شاءالله ختم زیارت عاشورا درست از روز 13 مهر ماه بمدت چهل روز برگزار خواهد شد
هر روز یکبار
از همه شما شیفتگان و دوستداران ولایت و امامت دعوت میشود تا در این محفل حسینی حضور بهم رسانند
هر حاجتی که دارید الهی بحق خون عزتمند و شریف حضرت امام حسین علیه السلام و همه یار و انصارشان برآورده بخیر شود

یا علی

 

یادگاری  (۴)

سلام من برگشتم

سیب سرخ:
پاسخ:
سلام
تبریک میگم!
  • انجمن پاتوق من و تو
  • سلام دوست عزیز وقت بخیر
    وبلاگ زیبای دارین
    بیا از من و تو ما بسازیم
    دوست من انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم مایل بودید عضو انجمن بشید
    با کمی فعالیت مدیر یکی از بخش های مورد نظر بشید
    به امید روز های بهتر
    انجمن پاتوق من و تو
    www.patoghmanoto.ir

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    سلام و عرض تسلیت.بلاخره 23آبان ختم عاشورا را شروع میکنید یا13مهر؟بهرحال من میخونم
    یاران ! ... بارهاتان را بر زمین گذارید ... دیگر این روزها همه جا کربلاست.... السلام علیک یابن (( زهــــــــرا )) یابن (( عـــــــلی )) یــــــــــــــا حسین....
    اگه ناراحتی قلبی یا اعصاب داری ادامه مطلب وبم نیا

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    سلام
    23 آبان روزعاشوراست و از 13 مهر 40 روز مونده تا مصیبت عظمی...
    اجرتون با صاحب محرم..
    می تونید یه ختم 40 روزه هم از عاشورا تا اربعین بکنید.
    یا علی
  • قاصدک ! رنگین کمان
  • سلام. به روزم با : شرایط خادمی امام رضا(ع) قسمت (1) و (2)

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    ...

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">