پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

امانتدار

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ

هدیه ای است که از عید امسال همراه من است...

هدیه ای است که از فاطمیه امسال زینت بخش کیفم است...

هدیه ای است تا یادمان باشد،امانت مادر را...

آیا می توانیم همچون پدرشان امین باشیم؟امانت دار چادر خاکی مادر در هوای آلوده ی شهر...

 

گاهی وقتها توی مترو یا اتوبوس وقتی غرق در افکارمم یا کتابی که میخوانم مرا سخت به خود مشغول کرده و یا ... ناخودآگاه سنگینی نگاه کسی را حس میکنم.وقتی به اطرافم خوب دقت میکنم میبینم خانمی به کیف من خیره شده،بعضیهاهم لبخند و یا نیشخندی به گوشه لبشان می نشیند...
گاهی که در نمازخانه دانشگاه کیفم را کنارم میذارم یه دفعه متوجه میشم که چه زیبا به روی کیفم خودنمایی میکند و بعد سریع بافکر اینکه خانم کناریم باخود چه فکری میکند ان را به سمتی دیگر رها میکنم تا کمتر به چشم بیاد...
یک روز هم سرکلاس درس شیرین معادلات -که همه چشم انتظار پایان ساعت کلاسند!-نوشته پیکسل کیف همکلاسیم را دیدم و او هم کیف مرا..و بعد بازهم خداراشکر کردم که امانت مادر زینت بخش و همراه من است...
یه وقتایی هم اطرافیانم تعجب میکنند و شاید در دل این کار را بیهوده می دانند..
گاهی هم وقتی خیلی خسته ام،وقتی سوالهای زیادی به ذهنم حمله میکنند،در اوج شلوغی شهر و بین صحبتهای دخترانی که از آحرین مدل روز و یا رنگ لاکشان باهم بلند بلند حرف می زنند،خودم خیره میشم به نوشته رویش،و به امانت همراهم،و با خودم زمزمه میکنم خدایا این امانت را از مانگیر...به نظرم کیمیایی است برای درمان همه دردها،همه ی غم ها...
 این سه ماهه همراهیش را دوست دارم،هدیه ای است که شاید ارزش مادیش چشمگیر نباشد اما مسئولیت سنگینی را به آدم متذکر می شود...

 

پ.ن: امام صادق علیه ‏السلام : شایسته نیست که زن مسلمان، آن‏گاه که از خانه خویش بیرون مى ‏رود، لباس خود را وسیله جلب توجّه دیگران نماید.  کافى: ج 5، ص 519، ح 3

+ ممنونم خواهرم...

++این روزها دیدن فرشته هایی که چادر را انتخاب می کنند،آن هم به عشق حضرت زهرا(سلام الله علیها) ، آرامش بخش است...خدایا همه فرشته ها را محجبه کن...

+++ اینجا را بخوانید...التماس دعا

 

  • سیب سرخ

یادگاری  (۷)

  • رحمانیان. عباسی
  • سلام عالییییییی؛بود.ممنون از بازدید و نظر.
     
    سیب سرخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    یا علی
  • رحمانیان. عباسی
  • سلام دوست من؛لطفا به وبلاگ من سر بزن و آخرین مطلبم رو بخون و کپی کن و گسترش بده.ممنون
    سیب سرخ:
    سلام
    ان شاءالله
    یاعلی
    عاقبتتون بخیر
    سیب سرخ:
    خیلی ممنون
    التماس دعا
    سلام
    منم از این پیکسلا رو کیف چند تا از بچه های دانشگاه مون دیدم، البته با طرح و گرافیکی متفاوت با مال شما.
    خیلی قشنگن، نه؟!
    دوست دارم یکی داشته باشم ولی نمیدونم از کجا میشه تهیه کردش.
    البته درسته پیکسل ندارم، ولی مطمئنا تو دلم به حجابم افتخار میکنم و دوستش دارم :)
    ان شاالله که حضرت بانو راضی باشند ازمون...
    سیب سرخ:
    سلام
    بله؛منم خیلی دوستش دارم :)
    مادر پشت و پناهتون
    همونطور که نوشتم هدیه بوده ولی حتما براتون می پرسم(البته اینی که من دارم جاسوئیچیه!)
    ممنون دوست خوبم
    ان شاالله
    یاعلی

  • سیده طهورا آل طاها
  • هو الرحیم باسلام. پلاک پر افتخاری است . من هم چند ماه پیش خریدم . باعث می شود به خودم افتخار کنم.
    خوش حال می شوم اگر سری هم به طهورا بزنید . با فراز و نشیب زندگی طلبگی مان در خدمتم
    با افتخار لینک می شوید
    سیب سرخ:
    سلام
    بله،

    حتما میام
    ممنون از حضورتون
    یاعلی
    سلام.
    ببخشید نبودیم و دیر اومدیم.
    ان شاء الله زیر سایه حضرت مادر یادگارش رو حفظ کنید.
    و من الله التوفیق.
    سیب سرخ:
    سلام
    ان شاء الله


  • فاطمه بانو
  • سلام
    وبلاگ زیبایی دارید دوست خوبم
    اگر دوست داشتید به من هم سری بزنید خوشحال میشوم:
    http://sharhevesal.blog.ir/
    اگر اجازه دهید لینکتان میکنم.
    سیب سرخ:
    سلام
    خیلی ممنونم
    حتما:)
    یاعلی

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی