پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

مـ ـ ـادرﮯ زیـنــبـﮯ

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 به بهانه پخش مستند ثریا و اتفاقات اخیر هسته ای ...

 

 

آزادی من به عنوان یک دختر ایرانی مسلمان شیعه وقتی که رنگ لاک ناخنهایم با رنگ لباسم ست نباشه از بین نمی رود
آزادی من با رنگ جیغ شلوارم یا میزان تنگی ساپورتم سنجیده نمیشود.
من به آزادی دخترکانی که رنگ بلوندموهایشان از زیر شال بر باد رفته شان خودنمایی می کند حتی غبطه هم نمیخورم.


من هیچ حصاری را دور خودم باپوشیدن چادر احساس نمیکنم.

آزادی من با ارزشتر از این حرفهاست که در لبخند پسرک غریبه با لباس صورتی رنگ و یا نگاه هوس باز جوانکی بلهوس محدود شود و معنا پیدا کند.
آزادی من از سایزپاشنه کفش آن زن روبه رویی و صدای ضرب آهنگش بلندتر است.
آزادی من در گرمای تابستان دود نمیشود برود به هوا .
چادر ، آزادی مرا از حصار زمین به سرزمینهای لایتناهی آسمانی گسترش میدهد .
چادر به من اجازه ی پرواز از زیر نقاب نگاه نامحرمان تا بی نهایت را میدهد

 


آنان که میگویند چادر محدود میکند،آزادیم را صلب میکند ، بدانند آزادی من با چادر ازبین نمیرود...


آزادی من به عنوان یک ایرانی وقتی لگدمال میشود که شیطان یزرگ اجازه بازدیدهای فراتر از پروتکل الحاقی را به دست آورد.


من آن لحظه ای احساس کردم آزادیم در خطر است که صدای مادر شهید احمدی روشن به فریاد در آمد که :


" برخی لوزان را با قطعنامه 598 مقایسه می‌کنند. باید بدانیم در قطعنامه 598 با اینکه تمامیت ارضی ما حفظ شد یک سانت از کشور را به دشمن ندادیم و قرار شد مقصر جنگ شناسایی شود و غرامت بپردازد، با این حال هم امام(ره) گفتند این جام زهری بود که من نوشیدم. در قطعنامه 598 هم دشمن نشان داد که نمی‌شود به او اعتماد کرد. با این همه می‌گویند ما درباره لوزان چیزی نگوییم.

پیشرفت هسته‌ای ما می‌تواند علاوه بر کمک به اقتصاد ما باعث داشتن نیرویی بازدارنده در برابر اسرائیل شود.

تفاهم‌نامه هسته‌ای آزادی ما را محدود می‌کند به صورتی که آنها می‌توانند از مراکز نظامی ما بازدید کنند.

آیا آمریکایی‌ها هم اجازه می‌دهند که ایرانی‌ها به هر جای کشورشان که می‌خواهند بروند و بازدید کنند؟

ما چگونه می‌خواهیم جواب بچه‌هایمان را بدهیم؟

بچه‌های ما از ما انتظار دارند که چیزهایی که به دست آورده‌ایم را حفظ کنیم. "

 


مادر شهید هسته ای کشورم ،مادربزرگ علیرضا،با صدای بلند اعلام کرد:

 

" اگر پسرم زنده بود، مطمئن هستم راضی نبود که دستاوردهایش به این راحتی از دست برود."

مادر بزرگوار

اشکهایی که در پایان مراسم و به دور از دوربین خبرنگارهای ریختید روشنگر و حکایتگر مسئولیتی بزرگ و باری گران دارد که بر دوش ملت ایران است...شهدا زنده اند...ان شاءالله که دست الهی شان مانع از بسیاری از خطاها گردد...
امروز رهبرم چه قدر در این مسیر تنهاست...
فراموشمان نشود که :
سید علی هنوز هم فریاد "هل من ناصر ینصرنی" سر میدهد و هنوز هم ندای "این عمار"ش در گوش عالمیان طنین انداز است...

 

...آن روز مراسم تمام شد و همه مان پراکنده شدیم و من به این می اندیشیدم که آزادی را چطور باید معنا کرد؟!

 

یادآورنوشت: مراسم بزرگداشت شهدای هسته ای باحضور مادر و همسر شهید احمدی روشن

 

یادگاری  (۶)

سلام، با تشکر از شما

"مادری زینبی"

با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/42625

در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

هدیه سایت "حرف تو" به شما: امام خامنه ای: عزیزان اگر شهیدان عزیزند که عزیزترینند، اگر گرامی اند که گرامی ترینند، گرامیداشت آنها بدین معنی است که راهشان را ادامه دهیم و اهدافشان را دنبال کنیم...

یا علی

سیب سرخ:
سلام
خداقوت
یا علی
من گشت و گذار بر روی خط بیش از سه
ساعتها به تازگی، با این حال من هرگز مقاله ی جالبی مثل شما پیدا نکردم.
این قیمت به اندازه کافی برای من است. به نظر من،
اگر تمام صاحبان وب سایت و وبلاگ نویسان محتوای درستی را به عنوان محتوای درست ساخته اند
شما انجام دادید، اینترنت می تواند بسیار مفیدتر از همیشه باشد.
وای! من واقعا دوست دارم قالب / تم از
این وب سایت این ساده است، اما موثر است. بسیاری از زمان ها، این "تعادل کامل" بین قابلیت استفاده و بصری بسیار سخت است
درخواست. باید بگویم که شما با این کار بسیار خوبی انجام داده اید.
همچنین، وبلاگ بسیار سریع برای من در Chrome بارگیری می شود.
وبلاگ عالی!
من برای تمام وقت ایمیل این صفحه وبلاگ ارسال به همه
همکاران من، زیرا اگر مایل به خواندن آن پس از آن دوستان من نیز خواهد بود.
  • Nintendo Switch Giveaway
  • همه چیز با توضیح واقعا واضح از مسائل بسیار باز است.
    این قطعا آموزنده بود. وب سایت شما بسیار مفید است.

    با تشکر برای به اشتراک گذاری!
  • free Nintendo Switch
  • وبسایت عالی شما اینجا هستید، اما من در مورد شما ملاحظه کردم
    از هر تخته پیام که موضوعات مشابه در این مقاله را پوشش می دهد، می دانستید؟
    من واقعا دوست دارم که بخشی از جامعه آنلاین باشم که در آن می توانم از دیگر افراد با تجربه ای که به اشتراک می گذارند بازخورد بگیرم
    همان علاقه. اگر پیشنهادی دارید، حتما با من در میان بگذارید.
    قدردانی آن

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">