پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

دیوانگان غیر ارادی ات هستیمـ آقا جان...

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ق.ظ

بال کسی به اوج هوایت نمی رسد

حتی ملک به گرد دعایت نمی رسد

دسـتان آسمان به بلنـدای آسمان

بر خاک ریشه های عبایت نمی رسد

آقا بدون نور تو حتی فرشته هم

گمراه می شود ؛ به هـدایت نمی رسد

تو چهارمین علی سریر ولایتی

درک زمین به فهم ولایت نمی رسد

فخر گدایی سر کویت همین بس است

صد پادشاه هم به گدایت نمی رسد

 

ما را غلام حضرت هادی نوشته اند

دیوانگان غیر ارادی نوشته اند

 

وقتی قرار شد که کمی سروری کنم

باید همیشه پای شما نوکری کنم

روی زمین که رد و نشان از شما کم است

باید نظر به نقطه ی بالاتری کنم

وقتی قرار شد به تو نزدیک تر شوم

باید که التماس به چشم تری کنم

بار رسالت غم تو روی دوش من

پس می توان به عشق تو پیغمبری کنم

با این گدایی سر کوی تو بی گمان

باید به کل عالمیان سروری کنم

 

چون دل میان زلف کسی ساده گم شدم

شکر خدا اسیر امام دهم شدم

(مسعود اصلانی)

یادگاری  (۶)

  • قاصدک رنگین کمان
  • ممنون از حضورتون
    الهی دانشگاهی که دوسداری قبول بشی

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    ممنون
    ایشالا[دعا]
    سلام خوبین؟امیدوارم در امتحانات موفق باشید
    راستی این همون وب هست قالبش را عوض کردین؟ یا ادرس تغییر کرده؟ممنون و التماس دعا ماه رمضان.از مطلب خوبتون بهره بردم

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    سلام خیلی خیلی ممنون از لطفت
    این همون وب و همون آدرسه...فقط قالبو عوض کردم
    محتاجیم به دعا
    لطف دارین...منم همیشه از مطالب زیبای شما بهره می برم
    مبارکه... قالب ساده و شیکی هست

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    ممنون
  • یک اخرالزمانی
  • آتشی نمى سوزاند "ابراهیم" را ،

    و دریایى غرق نمی کند "موسى" را ؛

    کودکی، مادرش او را به دست موجهاى "نیل" می سپارد ،

    تا برسد به خانه ی فرعونِ تشنه به خونَش ؛

    دیگری را برادرانش به چاه مى اندازند ،

    سر از خانه ی عزیز مصر درمی آورد !

    مکر زلیخا زندانیش می کند ،

    اما عاقبت بر تخت ملک می نشیند...

    از این "قِصَص" قرآنى هنوز هم نیاموختی؟!

    که اگر همه ی عالم قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند ،

    و خدا نخواهد ؛

    نمی توانند ...

    او که یگانه تکیه گاه من و توست !

    پس ؛

    به "تدبیرش" اعتماد کن ،

    به "حکمتش" دل بسپار ،

    به او "توکل" کن ؛

    و به سمت او "قدمی بردار" ،

    تا ده قدم آمدنش به سوى خود را به تماشا بنشینی...

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    "ونحن اقرب اله من حبل الورید"
    بسیار زیبا...
    یاعلی
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " شکر خدا اسیر امام دهم شدم "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/29275
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:
    "حضرت محمّد (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): درهای آسمان در اوّلین شب ماه رمضان گشوده می‌شود و تا آخرین شب آن بسته نخواهد شد."
    یا علی
    خوشم اومد مخصوصن اولی
    البته بیت اول شعر دوم خیلی بهتر از همه بود

    سیب سرخ:
    پاسخ:

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">