پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

دخت آفتاب

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ب.ظ

تو اختِ شمس الشموسی و دختِ آفتاب!

 

نوری امّا سایه ی سَری برای تمامِ همسایه ها...

 

آنجا که ضامن آهو "شاهِ خراسان" است

 

تو ملیکه ی مُلکِ ایرانی!

 

من با تو هوای "مدینــه" می کنم...

 

یک شنبـه ها از حرمـت بوی بقیـــع می آید

 

ومن اینجـا

 

به هـوای بقیـع

 

دسـت بـه پهلو حدیـثِ کساء خوانده ام!

 

من با زیارت تو به خدیجـه(سلام الله علیها) وفاطمه (سلام الله علیها) سلام کرده ام

 

که دختر عجیب به مــادر می رود!

 

من تو را دختر امیر المومنیـن خوانده ام،

 

ای عقیله موسی بن جعفر و بلا گردانِ بــرادر!

 

من با تو پدرانـت را صدا زده ام

 

وبا زائرانت شور محرم گرفتـه ام...

 

و هر صفر باز هوای سفر به خراسـان به سرم زده است!

نمی شود بی "رضـا" (علیه السّلام) از تو نوشت...

تو پنـاهِ هزاران غریبی و اختِ امامِ غریـب!

 

عشق تو اصلی ترین پیش نیاز برای ورود به حوزه ی علمیّه قم است

 

واجتهاد رسیدن به خادمی توست!

 

کامِ سوهـان ها به یُمـن وجودت شیرین است...

 

من قرار مدار هایم را با تو سر "دربِ ساعت" گذاشته ام!

 

وحاجاتم را درست زیر ایوان نقره ات گرفته ام.

 

تولیّتِ آستانه ی تو عشق است وعشق؛

 

ای "بهجتِ مطهّری" زیرِ سایه ی تو...

 

کبوتر های حرمت نسبت فامیلی دارند با کبوتر های گنبدِ امام هشتم...

 

وهمسایگی تو آرزوی تمامِ کبوتر هایی است که

 

به آرزوی گنبد رضـا (علیه السّلام) نرسیده اند!

 

من نمکِ گیر آب شورِ حرمت بودم

 

که مهمان خانه برایم لطف مکرر شد!

 

در چشمِ من حرمت یکجـا جا نمی شود،

 

اما کل قلب مرا صحن های حریمت یکجا گرفته...

 

برای آنها که به پابوسی آمده اند "کفش داری" محلِّ وصال است!

 

آیینه کاری حرمت تنها آیینه ای است که فقط تو را می بینم، هر بار که صدای شکستنِ دلم را می شنوم...

 

بوسه های من بر تنِ ضریحت عریضه عاشقی است!

 

من "بِسم الله و بِالله" اذنِ دخول را با ملائکه  گفته ام

 

وچشم داشته ام که بال فرشته ها را زیر پا لگد مال نکنم!

 

رو به روی تو

 

پُـر از بغـض شکستـه ام

 

 رو به روی من

 

ندبه ها را میخری!

 

 همیشه آخرِ زیارت تو به خدا گفته ام

که "لا تَسلُبنی" معصومه(سلام الله علیها) را از من!

دستگیری از ناتوانان که کار نیروهای خدماتی حرم است...

 

من از کریمـــه (سلام الله علیها)بیش از همه توقّع دارم!

 

بهترین دخترِ عالم و پاک ترین دخترِ شهر!

 

مادرم سپـرده به من با تــــــو دوست باشم...

بانوی مهربانی!

از وبلاگ طلوع آخر

  • سیب سرخ

یادگاری  (۶)

سلام. و تشکر بابت مطلبتون
رازی مشو ای ماه که بی نور بمانیم
از دایره ی لطف تو ما دور بمانیم
سودای وصالت همه ی دلخوشی ماست
مگذار قیامت ز تو محجور بمانیم
صلی الله علیک یا ابا عبدالله
بروزم تشریف بیارید
با عرض سلام
آغاز به کار جشنواره وبلاگنویسی واجب فراموش شده۲
با موضوع “بررسی شبکه های ماهواره ای و آسیب های آن”
جوایز :۵ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس در بخش آزاد و ۵ تبلت دانش آموزی در بخش دانش آموزان
ثبت نام در جشنواره تا تاریخ ۱۵/۹/۱۳۹۳از طریق وبسایت sjavan.ir صورت می پذیرد.
سلام. وبت بسیار زیبا و از مطالبش استفاده کردم. واقعاً هم اسم پله پله تا خدا اسم برازنده ای واسه وبلاگت.شما رو لینک کردم.خوشحال میشم شما هم ن رو با نام نماز مشعل راه سعادت لینک کنید.بازم بهتون سر می زنم
  • معراج یار
  • با سلام
    من وبلاگ شمارو لینک کردم امیدوارم بیاین وبمو ببینین
    تا از نظر های همدیگه استفاده کنیم
  • جوانمردی
  • سلام . وبلاگ پرباری دارید. خواستار تبادل لینک با شما هستیم. موفق باشید.
    linki :)

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">