پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

ای فرزند آدم...

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۷ ق.ظ
ای فرزند آدم...

    ای فرزند آدم...

           ای فرزند آدم...

اگر بامن انس بگیری تو را از همگان بی نیاز می کنم

و اگر با غیر من مأنوس شوی در هر کاری محتاج و گرفتار خواهی ماند.

من همنشین کسی ام که به یاد من باشد،

من از رگ گردن به تو نزدیک ترم و تو را از خودت بهتر می شناسم.

در هیچ حالی فراموشم مکن و یاد مرا از خود دور مساز.

 

    ای فرزند آدم...

به دل خودت نگاه کن،

هرقدر دلت به دنیا بسته باشد همانقدر محبت و مهر مرا از دلت بیرون کرده ای

چرا که هیچگاه من محبت خود و محبت دنیا را در یک دل جمع نمی کنم.

ای فرزند آدم...

 

+ از کتاب تنهایی

  • سیب سرخ

یادگاری  (۹)

معبود من...
تو نزدیکی مطمئنم...
این منم که رگـــــ گـــردنم را پیدا نمیکنم !!!
وگرنه حسیــــــــن ع که پیدا کــــــــــرد...
سلام و فرا رسیدن عید سعید فطر مبارک
اللهم اخرج حب دنیا من قلبی
ای خالق آدم...
:♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄


سلام علیکم



اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم


اســــــتغفرالله ربــــــی واتــوبـــــــــــــ الیـــــــــه بـــــــحق الـــــــــحسین علیه السلام

اللــــــــــهم عجــــــــــل لولیــــــــــــــک الفــــــــــرج بـــــــحق الـــــحسین علیه السلام

اللـــــــــــهم فــــــــــــــــاقـــــــبل عـــــــــــــــــذری بــــــــــحق الـــــحسین علیه السلام

اللـــــــــــهم فــــــــــــــــاقــــــــبل تـــوبتــــــــــــــی بـــــــــــحق الــــحسین علیه السلام



با مطلب جدید ✔حــــــــــــــــــاج آقا گفــــــــت دوســـت دخـتر داشته باش! بـــــه روزم





موفــــــق باشـــــــــــــــیـــــــد








:♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄..::♥::◄
آرامش باشه عشق هم هست
سلام
چه متن قشنگی گذاشتی و البته چرا دروغ بگم باخوندنش با خودم گفتم چقد به حال و روز من شباهت داره اینکه با غیر خدا مأنوس شدم و نتیجشو دیدم و افسوس....
ممنونم که به وبم سر زدی
  • قاصدک رنگین کمان
  • سلام
    ممنون از حضورتون
    سَلآم خوبین؟؟
    چَندوَقت دیگـه تَوَلــُده عِشقَمه،میخوآم تآ روزِ تَوَلــُدِش به اَندآزه ی سآلِ تَوَلـُدِش تـَبریـک جمع کنـَم وآسَش،میشه بیـاین وِبلآگــَم و نظَر بدین؟؟
    مَمنونتون میشَم‌:)
    سلام
    زیبا بود
    اگه جهت تبادل لینک موافقی لطفا خبرم کن

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">