پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

و کدام قربانی برای کدام قربانگاه؟!

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ق.ظ

امروز عید قربان  است؛

و من ازبین همه کتابها،تنها در پناه کتاب "پدر،عشق و پسر "آرام می گیرم...


امروز عید قربان است؛
و من سرگشته و حیرانم که امروز قربان است یا روز عاشورا که حضرت ارباب علیه السلام بهترینش را در پیشگاه خدا به قربانگاه فرستاد،لباس رزم برتنش نشاند و غرق در راه رفتنش گشته بود...


امروز عید قریان است؛
و من نمیدانم برای قربانی باید به مکه رفت یا باید به آن قتلگاهی پناه برد که بهترین از ازل تا اید آنجا قریانی گشت و وسیله ای شد برای تقرب همگان حتی بدترینها که من باشم...


امروز عید قریان است؛
و عقلم حیران مانده است برای حل معادله امروز وعاشورا...اگر اسماعیل قربانی است،پس علی اکبر حسین را چه باید نامید؟!پس گلوی طفل شش ماهه خنجر کدام شمشیررا به سخره گرفته است؟


امروز عید قربان است؛
و اگر چنین است،چرا حضرت ابراهیم برای رویدادی که هنوز رخ نداده بود،پر از اشک و ناله بودند؟!


امروز عید قربان است؛
و من زمزمه کنان ندبه صدا می کنم:"این الطالب بدم المقتول بکربلا؟"...
و در عشق حرم کربلا می سوزم و از عمق جان فقط حریم بین الحرمین را می طلبم...


امروز عید قربان است؛

و من دست برسینه می گذارم روبه حرم می ایستم و سه مرتبه میگویم

"صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین"


امروز عید قربان است؛
ومن ملتمس دعایتان هستم...خیلی التماس دعا..دعا کنید "اللهم ارزقنا..."



امروز عید قربان است و تو چه میدانی عاشورا چیست؟!




+ عید قربان است و هفته دفاع مقدس؛ ومن مانده ام بین این همه قربانگاه های اسماعیل ها و ابراهیم ها...امروز عید قربان است و همه مقربان بزمشان برپا و من هنوز در قربانگاه نفسم مانده ام تا تیزی چاقو را به گلویش وارد کنم ...همه مقربان شاد از قربانیشان ومن هنوز می جنگم در میدان مبارزه با نفس...آیا پیروزی نزدیک است؟!


بعدا نوشت:

چه حجی شد امسال..خدایا حج حاجیان امسال که روز عید قریان جانشان زا فدا کردند،قبول گردان...خدایا همه حاجیان را مشمول رحمتت فرما...ای کاش دوباره برویم تجمع سفارت عربستان و بغض فروخفته و نفرتمان را ازاین لکه های ننگ جامعه اسلام واین جنایاتکاران بی رحم وهابی فریاد زنیم...امروز جهان اسلام عزادار گشتند؛و ماهم عزادار هم وطنان و هم دینان خود هستیم..خدایا به یازماندگان و خانواده هایشان صبر جمیل عطا فرما...خدایا آل سعود و ظالمین و غاصبان را نابود گردان..به انید ظهور آن منتقمی که امروز میزبان قربانیان منا گشته بود...اللهم عجل لولیک الفرج

  • سیب سرخ

یادگاری  (۵)

  • کلمه فریاد
  • به راستی اگر اسمائیل قربانی است

    پس پسر زهرا را چه بنام م؟!

    آه قلب م

    این ذبح ِ عظیم چه بود از خاندانِ تو ای ابراهیم؟!

    اسمائیل ت را به چه بخشیدند؟

    آه ای پسر ِ زهرا

    دل م غم دارد

    باز هم محرمی در پیش است و باز هم امام ِ زمانی به قتلگاه می رود

    باز هم ذبحی عظیم

    خدایا

    مهدی ام را دریاب

    مرا قربانی ش کن ...

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

  • سیده بانو
  • و تو چه میدانی عاشورا چیست... 
    به به... 

       سلام امام حسینم خویشتنمونگاه نکن چشمای گناهکارمونبین عشقموببین که سپردم به تووخدای وجودم...........من دلم تنگه برای کوچه  پس کوچه های حرمت..............غروب اونجا دلم زخمی می شدبرای غروب نگاه تو
       سلام امام حسینم خویشتنمونگاه نکن چشمای گناهکارمونبین عشقموببین که سپردم به تووخدای وجودم...........من دلم تنگه برای کوچه  پس کوچه های حرمت..............غروب اونجا دلم زخمی می شدبرای غروب نگاه تو

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی