پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

ضامن آهوی دلم

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۳ ب.ظ

کریم بودنتان را
رئوف بودنتان را
غریب الغربا بودنتان را
وقتی بیشترازهمیشه در وجودم احساس میکنم
که دوباره در اوج نا امیدی

دل شکسته ام را
در صحن انقلابتان به پروازدر آورید
...
و من در خیال بهشت باب الجوادتان و گنبد طلایئتان غرق،

دستهایم بیقرار از درآغوش فشردن ضریح نورانی و پنجره فولادتان،

لبهایم از شوق زمزمه اذن دخول و زیارتنامه لبریز

و صدای نقاره خانه همواره در گوشم طنین انداز...


و زیر لب زمزمه میکنم:


اللهم صل علی علی بن موسی الرضاالمرتضی...کافضل ماصلیت علی احد من اولیائک


ممنونم مولاجان
که دوباره مرا درآغوش بهشت مشهدتان
جای دادید

ایهاالامام المتقی
...


+ من و یک دل هوایی

عمری و چشم انتظاری...

  • سیب سرخ