پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

خیر من الف شهر

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱ ب.ظ


چه فرخنده شبی بود شب قدر من. شبی که تابه صبح اشک می ریختم و تا اعلی علیین صعود می کردم.


آتشفشان روح من شکفته بود و قلب جوشانم همچون امواج خروشان دریا به صخره وجودم حمله می  برد و از حیات من جز نور، عشق و سوز،غم و پرستش چیزی دیده نمی شد. زبانم گویا شده بود، گویی جملاتی زیبا و عمیق از اعماق روحم به من وحی می شد. همچون شاعری توانا تجلیات روح خود را به عالی ترین وجهی بیان می کردم، در حالی که سیلابه اشک بر رخسارم می چکید. 

افسار اختیار را به دست دل سپرد بودم و بدون ترس و خجلت آنچه در وجودم موج می زد بیرون می ریختم، از عشق خود و از غم خود، از خوبی و بدی خود، از گناهان کوچک و بزرگ خود ، از وابستگی ها و دلهره ها، از همه چیز خود صحبت می کردم.


چه فرخنده شبی بود شب قدر من. شب معراج من به آسمان ها...

من همه زندگی خود را به یک شب قدر نمی فروشم و به خاطر شب های قدر زنده ام.و تعالای شب قدر عبادت من و کمال من و هدف حیات من است.


+شهید چمران / خدا بود و دیگر هیچ نبود

++خییییلی التماس دعا.بیابان دل ما را از یادنبرید...گویی که بر روی "شفا حفره من النار"قدم بر میدارم...

  • سیب سرخ

یادگاری  (۱۰)

ما که کویریم
دعایی کنید باران ببارد
سیب سرخ:
انششاءالله باران رحمت الهی این شبها بر سر همه مان باریده باشد...
 و بوی رحمت و بخشش همه جا را پرکند
التماس دعا
  • رفاقت به سبک شهید
  • سلام دوست خوبم نبودی دلتنگت بودیم
    خوبی ؟
    خیلی التماس دعا مارو هم دعا کن
    سیب سرخ:
    سلام سادات عزیزم
    همیشه به یاد شما هستم...
    محتاج دعاتونم بسیار... :-*
  • مــ. مشرقی
  • چندبار خوندم کتابو.
    التماس دعا!
    سیب سرخ:
    فوقاالعاده واژه کوچکی است در برابر عظمت این کتاب...
    محتاجیم به دعاتون
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • حاجت روای بخیر باشید ان شاءالله.عاقبت بخیری نصیب تون. التماس دعای فرج.
    سیب سرخ:
    خیل. ممنون عزیزم با این دعاهای قشنگتون :-**
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • سها احمدی
  • سلام وب زیبایی دارید خیلی خوشمان آمد بی تعارف ...دنبال شدید

    اگر با تبادل لینک موافق هستید اطلاع بدید ممنونم
  • عطر سیب یار
  • قبول باشه
    التماس دعا
    یا علی مدد 
    سیب سرخ:
    انشاءاالله از همه قبول باشه
    و همگی امرزیده شده باشیم...
    التماس دعا
  • صحبتِ جانانه
  • آقای شهید...

    دستی برآر و من قربستان نشین عادات سخیف دنیایی را نجات بده. لطفا
    به شکرانه ی این حال قشنگ
    سیب سرخ:
    لطفا آقای. شهید نجاتمان بده
    شهیدمان کن
  • رافضیــة ...
  • ان شاالله عاقبت بخیرشید.
    التماس دعا
    سیب سرخ:
    انششاءالله عاقبت همگی مان بخیر باشد
    خیلی ممنووون
    التماس دعای فرج
  • سیدِ علوی
  • سلام علیکم
    لبخند امام زمان (عجل الله) نصیبتون..

    بروزیم..
    بفرمایید روضه..

    التماس دعا
    یاعلی
    خدا بود و دیگر هیچ نبود...

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">