پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

الاستسقاء *

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ق.ظ

آفتاب سوزان است کویر عطشان ،من هم از درون می سوزم و درتشنگی خود غرق میشوم...

در کویرجز خارمغیلان چیزی نمی بینم و سعدی میگویداز سرزنشهای خار مغیلان غصه نخورم من اما غصه میخورم از تنهایی مارهای سرگردان زیرپایم...

کویر تشنه است ومن هم درجستجوی آبی تا بیش ازاین قلبم سنگ نشود"ثم قست قلوبکم من بعدذلک فهی کالحجاره او اشد قسوه"دارم سنگ میشوم،این رااز کویر خشک چشمانم میفهمم...

نهج البلاغه را که میگشایم،دعای طلب باران برایم می آید؛آوازه تشنه کامی ما از جهنم تا بهشت هم رفته است!"تو امید هرغمزده ای"فریاد میزنم توامیدمنی پس "مارابه گناهتنمان مواخذه نکن و به گناهانمان نگیر"

به یاد کودکیها نوک انگشتم راخیس میکنم تا در جهت باد بفهمم بارانی درراه خواهد بود یانه؛هواشناسی مایوسم میکند،هرچند شایدقصدغافلگیری ام را داشته باشد!

"الهی،بارانی زنده کننده و سیراب کننده،کامل وهمگانی،پاکیزه ومبارک بفرست که بندگان ناتوانت را بدان توان بدهی وشهرهای مرده قحطی زده را زنده گردانی"

راستی که مگرناتوان ترازمن هم بنده ای داری؟حتی از آن پسرک فال فروش پل مدیریت هم ناتوان ترم؛شهرمان هم در قحطی خوبیها بیمارترمیگردد؛این قحطی کی به پایان خود و وصال یوسفیان میرسد؟



گوشه چشمانم به قدربال مگسی تر میگردند،عجیب نیست چرا که در این کویر سوزان به اقیانوس گمگشته ام راه پیداکرده ام

"تویی آن خداوندی که پس از نومیدی مردم باران فرستی،و رحمتت رابر همه گسترش دهی..."


آفتاب سوزان است کویر عطشان ولی من از آتش عشق مولایم می سوزم و در اقیانوس نهج البلاغه غرق میشوم...

* و انت الولی الحمید *

و تویی مولای من...


*الاستسقاء : طلب باران

  • سیب سرخ

یادگاری  (۱۰)

با سلام خدمت شما دوست عزیز
وب بسیار جالبی داری!!!
برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
متشکرم
اعلام امادگی در نظرات
به محض اطلاع لینک می شوید
ما را با نام
" طراح و گرافیست "
لینک فرمایید:
http://mohsen-hashemi.blog.ir
واذا استسقی موسی لقومه فقلنا اضرب بعصاک الحجر فانفجرت منه اثنتا عشرة عینا

دامان دوازده امام میخواهد دل سنگ شده ...
سیب سرخ:
یا وجیها عندالله اشفع لنا عند الله...

+ممنون از تذکرتون
نهج البلاغه....

صحیفه...

چقدر منم دور شدم ازشون
سیب سرخ:
خیلی این فاصله برای خودمان رنج آور است...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :*( 

    طلب باران برای چشمان خشک و غم زده!
    الهی و ربی ...

    زیبا بود.
    سیب سرخ:
    وقتی تنها سلاحت گریه باشد،می ترسی از خلع سلاحیت و طلب باران میکنی برای کویر چشمانت...
    ارحم من راس ماله الرجاء
    و سلاحه البکاء...

    ممنونم :-*
  • رفاقت به سبک شهید
  • اینجارو خیلی دوست دارم چون حال و هوای متن ها خاص ! خاص
    ممنونم ازت دوست خوبم

    سیب سرخ:
    سلام عزیزم
    شما خیلی لطف داری وگرنه اینجا هیچی نیست....
    من عاشق وبلاگ شمام بانو
    دست شما دردنکنه :-*
    واقعا هم اقیانوسیه!
    سیب سرخ:
    تازه اقیانوس هم ذره ایست دربرابر عظمت واقعی نهج البلاغه ..
  • فاطمه دریایی
  • حس استثقاء کردم...
    خیلی خوب نوشتی بانو
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    ان شاء الله همیشه طالب باران باشید و بیاد و سیرابتون کنه....
    یاد این قطعه افتادم که میگه:
    "باران تویی
    به خاک من بزن
    باز آ ببین 
    که بی تو من
    هوای پر زدن ندارم..."


    و نکته مهم!!! شعر حافظ را به اسم سعدی می زنید چرا؟(لبخند)


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
  • سید محمد رضی زاده
  • الهی و ربی من لی غیرک...
  • مدیر وبلاگ جنگ نرم
  • سلام همسنگر عزیزم خسته نباشید دلاور/همسنگر عزیزم مطالبتان عالی هست خدا قوت /هر وقت سرتان خلوت شد به ما هم سر بزنید خوشحال میشوم با هم تبادل لینک و لوگو داشته باشیم /و همچنین نظرتون را راجب پوستر هام و وبلاگم بدونم /من منتظرتان هستم /یا علی
    مدیر وبلاگ جنگ نرم
    www.jnarm.blogfa.com

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">