پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

ای صد دله دل یکـــــدلهــــ کن!

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ب.ظ

وقتی بعد از کلی اندیشه،بعد از کلی کلنجار...راضی بشی به اینکه خانه ات را عوض کنی...
واین وسط به خاطر کینه ای که دو صاحبخانه باهم دارند...
تو بشی قربانی و وسایل ارزشمند زندگی ات نابود شود...
چه حسی دارید؟؟! :|
اینه حکایت من و بلاگ و بلاگفا!
من با اعتماد به سرویس انتقال بلاگ وبلاگ بلاگفام رو منتقل کردم 
اما ای دل غاقل!
انتقال مطالب نیمه رها شد
و من ماندم و خاطرات چهارسال از زندگیم که به باد رفت
شایدهم تاوان اعتماد به فضای مجازی بود که از مطالبم کپی نداشتم...
و مهم تر از همه یادگاریهای همه دوستهای عزیزیم که اینجا باهم بودیم..
اما باخودم گفتم عیبی ندارد تا اینکه...
نگو بلاگفاهم کینه این انتقال رو به دل گرفته و وبلاگ منو حذف کرده
فهمیدن این موضوع سطل آب یخی بود که روی من ریخته شد
و یا آتشی که در آن پرتاب شدم
اما این آتش،گلستان شدن را بلد نبود و هیچ راه نجاتی نداشت!
و خلاصه من ماندم و یک عالمه حسرت از دست دادن ...دوستای عزیزم...وبلاگهایی که دنبال میکردم و امارشون از صدتاهم گذشته بود
...
و تنها پل ارتباطی من با گذشته!
خلاصه نمیدانم این وسط چه کسی محکومه
اما تاوانش رومن دادم
گفتم تا شماهم بدونید قضیه این پستهایی که شمارشون از 70 شروع میشه چیه


حالا که فکر میکنم می بینم... این موضوع باعث شد دل کندن و از دست دادن برایم آسان شود..
چون دفعه بعد وقتی همه خاطرات نوروزیم رو که در گوشی سیو کرده بودم تا پاک نویس کنم،از دست رفتند...
زیاد ناراحت نشدم:|


حالا که فکر میکنم می بینم من خیلی در گذشته غرق بودم و شاید همه اینها نشانه اند برای من که وقتی دنبالشون میکنم،به این نکته می رسم:
خدا به من میگه باید از گذشته دل بکنم و تو حال زندگی کنم...
باید از گذشته دل بکنم و بسپرمش به خود خود خدا تا ...
خودم رو ناراحت نداشته هایم نکنم تا این حال هم از دست برود...
من باید از گذشته عبرت بگیرم از خیلی چیزها..
مثل دل کندن 
فراموشی
و اعتماد نکردن به کسانیکه می پندارم شده اند محرم اسرارم و من هم محرم اسرارشان...
اما پندارم اشتباه است!


پ.ن: خط آخر مخاطبین خاص داشت.!!!

پ.ن2:دعای فرج را بسیار بخوانید...
و برای سلامتی نائب اماممان دعا کنید [اللهم احفظ قائدنا الامام ♡الخامنه ای♡]
و مرا نیز...که دعا از زبانی که با آن گناه نکرده ایم،رد نمیشود...

 با یاد خدا دل گیرد آرام 
یا علی مدد


  • سیب سرخ

یادگاری  (۰)

یادگاری فراموش نشه!

السلام علیک یا فاطمه الزهرا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">