پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

خون تو جاذبه زمین را بی اعتبار کرد ...

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۵۰ ب.ظ

                                

 

با خودم فکر می کنم اصلا چرا باید


رباب ، با آب هم قافیه باشد



روضه خوان ها زیادی شلوغش می کنند

حرمله آنقدر ها هم که می گویند تیر انداز ماهری نبود

هدف های روشنی داشت



تنها تو بودی که خوب فهمیدی

استخوانی که در گلوی علی بود سه شعبه داشت

شش ماه علی بودن را طاقت آوردی

خون تو جاذبهء زمین را بی اعتبار کرد

حالا پدرت یک قدم می رود بر می گردد

می رود بر می گردد

می رود...

با غلاف شمشیر برایت از خاک گهواره ای بسازد

تادیگر صدای سم اسب های وحشی از خواب بیدارت نکند

رباب می رسد از راه

با نگاه

بایک جملهء کوتاه

آقا خودتان که سالمید انشاالله...

 

+سید حمیدرضا برقعی

 

یادگاری  (۱۳)

سلام
دارم می میرم

از حسودی!

که از خودم دورم

گرسنه ام تا حد خوردن خودم

تا حد کشتن زمین

قابیلیم

تا مرز کشتن زمان

حوا سیاه بپوش

هابیل مرده است.
وبلاگ خوب وپر محتوایی دارید .با اجازه شما را به لیست پیوندهایم اضافه کردم.

سیب سرخ:
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون از لطفتون
ولی ای کاش آدرستون رو هم می ذاشتید تا ما هم بتونیم به وبتون سر بزنیم...
یا علی مدد
در دنیایی که می توان با یک کلیک بهشت را فروخت و جهنم را فتح کرد کلبه ای کوچک برای دفع هجمه ی اغوای بزرگ شیطان از طریق شهوات درست کرده ایم.
برای مقابله با شیطان همراهیمان کنید.

سیب سرخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
انشاءالله
یا علی مدد
  • جوان شیعه
  • سلام

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


    (( استغفرالله ربی و اتوب الیه))


    بامطلب استغفار معصومین (علیهم السلام) قسمت چهارم (آخر)
    به روزم



    التماس دعا






    سیب سرخ:
    پاسخ: سلام
    حتما میام
    ممنون از اطلاع رسانیتون
    یا علی
  • قاصدک ! رنگین کمان
  • سلام. وبتون خوبه. موفق باشید
    اگر با تبادل لینک موافقید، به وبم سربزنید و خبرشو به من بدید ممنون. یاعلی

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    سلام
    حتما میام
  • قاصدک ! رنگین کمان
  • سلام . ممنون از حضورتون.
    باافتخارلینک شدید

    سیب سرخ:
    پاسخ: همچنین شما
    یا علی
  • منتظر فرج
  • سلام
    در صورت تمایل در ختم امن یجیب شرکت کنید
    اگر تمایل به تبادل لینک دارید خبر دهید

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ازحضورتون
    یا علی
  • فاطمه (دلت با منه)
  • سلام
    خیلی به دلم نشست
    اصلا دگرگونم کرد

    منم تو آرشیو آبان ماه وبلاگم مطالب خوبی برای مولام دارم خواستین یه سری بزنین

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    سلام
    کربلا آتش به همه عالم زد...
    به زودی میام و سر می زنم.
    یا علی
  • قاصدک ! رنگین کمان
  • سلام. آیا تا بحال ، پزشک های متعهد و دلسوز دیده اید ؟

    پزشکی که در وقت بیکاری در مطب، قرآن بخواند

    یا، به نماز اول وقت اهمیت بدهند و خوش اخلاق

    وبه مریض اهمیت بدهند و کلا ، ارزشی ، باشند؟!

    برای خواندن این مطلب، فردا حتما بهم سربزنید،

    منتظرحضور و نظرات ارزشمندتون هستم. یاعلی

    سیب سرخ:
    پاسخ:
  • قاصدک ! رنگین کمان
  • سلام. آیا تا بحال ، پزشک های متعهد و دلسوز دیده اید ؟

    پزشکی که در وقت بیکاری در مطب، قرآن بخواند

    یا، به نماز اول وقت اهمیت بدهند و خوش اخلاق

    وبه مریض اهمیت بدهند و کلا ، ارزشی ، باشند؟!

    برای خواندن این مطلب، فردا حتما بهم سربزنید،

    منتظرحضور و نظرات ارزشمندتون هستم. یاعلی

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب
    جانم فدای علی اصغر که زمین لیاقت افتادن خون برویش را نداشت
    راستی من برگشتم تشریف بیارید

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    سلام
    چقده خوشحال شدم از برگشتت[بوس]
    زودی میام
    یا علی
  • محمد بذلی
  • با من کنون ز وسعت دریا سخن بگو
    از رویش دوباره ی گل ها سخن بگو

    کتمان مکن که سر به فلک میزند امید
    از نخل پا گرفته ز خرما سخن بگو

    باور مکن ز محبس تقدیر آمدی
    از جلوه های عالم پیدا سخن بگو

    دیگر مترس از خطر پنجه های موج
    چون ساحلی به وسعت دریا سخن بگو

    هستی شمیم عطر نفس های عشق بود
    از عشق ، این سروده ی زیبا سخن بگو

    دیگر مگو که تشنه ی آب است این کویر
    در بارش سپیده ، ز صحرا سخن بگو

    همزاد ، چشم خویش ز بیگانگی بشست
    با او ، ز جلوه های ثریا سخن بگو.
    حمید حمیدی زاده

    سلام منتظر حضور سبزتان هستم.

    سیب سرخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون
    سلام چقدرقشنگ بود لذت بردم منتظرحضورتون در وبلاگم هستم
    سلام؛
    سالتون در پناه حضرت صدیقه ی طاهره؛ فاطمه ی الزهرا‏(سلام الله علیها‏) ‏ پربرکت باشد.

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">