پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

اللهم...

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۳۹ ب.ظ
 
 
 

«اللهم ذلل نفسی فی نفسی
اللهم اجعل غنای فی نفسی...»

«خدایا مرا پیش خودم خوار کن
خدایا غنی بودن نفس به من عطا کن...»


+قال رسول الله:من کان‏ لله‏ کان الله له هر کس که از برای خدا باشد(بندگی خدا را کند)، خداوند برای اوست...
(بحارالانوار،علامه مجلسی،ج79،ص784)

 

یادگاری  (۳)

  • مهـتــــــا
  • خــــــــــــدای من !

    نه آن قدر پاکم که کمکــــم کنی و نه آن قدر بدم که رهـــایم کنی …

    میــــــــان این دو گمم !

    هم خــــود را و هم تــــــو را آزار میدهم …

    هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنـــــــــی باشم که تو خواستی و

    هــــــرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهـــــــایم کنی …

    آنقدر بــی تو تنهــــــا هستم که بی تو یعنی “هیــــچ” یعنی “پـــــوچ” !

    خـــــــــدایا هیــــــــچ وقت رهـــایم نکن...
  • منتظران ظهور
  • سلام
    امام على سلام الله علیه :

    تَجاوَز مَعَ القُدرَةِ وأحسِن مَعَ الدَّولَةِ تَکمُل لَکَ السِّیادَةُ ؛

    آن گاه که قدرت دارى ، در گذر ، و آن گاه که دورِ حکومت توست ، نیکى کن ، تا سَرورى برایت به کمال رسد

    خیر و برکت از نگاه قرآن و حدیث: ح 652
    بسیار تکان دهنده و زیبا...
    حداقل برای من اینطور بود!
    بسیار ممنونم

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">