پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

وَ إِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

پــله پــله تا ـخــدا

"بسم رب الحسین"
ادخلوها بسلام آمنین
سیب سرخ بهشتی هدیه ای بود از آسمان برای حسین (ع) که عاشورا با وی بود.
هرکس طالب عطر این سیب باشد،آن را سحرگاهان در حرم حضرتش خواهد یافت...
امام سجاد(ع)

***

اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی مِنَ النِّفَاقِ
وَعَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ
وَلِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ
وَعَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ
یا علی مدد

فَکَیْفَ اَصْبِرُ عَلى فِراقِکَ

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ب.ظ
طولانی بود ؛خیلی اما از تمامش فقط همین را به یاد دارم...

مکانی که ارامشی عجیب داشت و لذت نگاه الهی را میش د فهمید انگار خود بهشت باشد اما با انکه جایی بی نظیر بود ،ترس داشتم ، غمگین بودم ،دلم تنگ خیلی چیزها بود اما دعای کمیلش یادم مانده ... آنجا همه چیز داشت اما ...
آنجا،صدای اذان توی گوشم بلند می پیچید ،انقدر که وقتی هم از خواب بیدار شدم فرق رویا و حقیقت را نمی فهمیدم... فراق من و دعای کمیل طولانی شده است... آن شب،شب جمعه بود

  • سیب سرخ

یادگاری  (۱۳)

  • سید محمد رضی زاده
  • چه فرخنده شبی...
    سیب سرخ:
    چه شبی...
    دعای دوست داشتنی من!

    الَهِی وَ سَیِّدِی وَ مَوْلاَیَ وَ مَالِکَ رِقِّی یَا مَنْ بِیَدِهِ نَاصِیَتِی‏ یَا عَلِیماً بِضُرِّی وَ مَسْکَنَتِی یَا خَبِیراً بِفَقْرِی وَ فَاقَتِی یَا رَبِّ یَا رَبِّ یَا رَبِ‏...
    سیب سرخ:
    یا رب یا رب یا رب...
  • عطر سیب یار
  • فکیف اصبر علی فراقک....

    سیب سرخ:
    کیف ؟...
    :"(((((
    سیب سرخ:
    مولای یا مولای... :`(
    سخن‌ها دارم

     از دست تو در دِل

    ولیکن در حضورت بی زبانم!

    به@یار تکلم :

    خیلی ممنون
    بعضی وقتها ارزش چیزهاییکه از دست میدیم ، رو نمی فهمیم.. مثل شبهای جمعه...
    شب های قدریست که در طول سال پخش است و قدر نمی دانیم
    سیب سرخ:
    ومااادراک...

    فکیف ؟!
  • سهیلا آقاجانلو
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام **** *** ** **** * ***** *** ********** ** ***** ** *** ********* **** ************ ** *** **** ** *** *** **** **** ***** ** **** **** ********* ***** **** *** ******
  • رافضیــة ...
  • سلام
    میلاد کریمه اهلبیت حضرت معصومه سلام اله علیها مبارک.
    عیدی همه ما فرج آقامون..
    یازهرا
  • نقطه چین تا ارامش
  • سلام منم تازه وبلاگ رو اب و جارو کردم و دوباره شروع به نوشتن شدیدا نیاز به راهنمایی دوستان دارم شاید به ارامش برسم
    خیلی هدر زیبایی انتخاب کردید .
    ممنون ، موفق باشید ...
    خدا دلش برات تنگ شده بود:)
    سیب سرخ:
    یاد اون حدیث قدسی افتادم که:
    اگر بندگان گنهکارم بدانند که چقدر مشتاق توبه و بازگشت آنان هستم از شدت شوق میمیرند.

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">